Bu Blogda Ara

14 Ocak 2011 Cuma

Her nerdeysen

O kadar mutlu oldum ki...Bak aklıma ne geldi! Ben varım,buradayım.Ve sen varsın,her nerdeysen.Aramızda bir bağ yok mu dersin? Tanrıyı düşün mesela. Seni biliyor.Beni biliyor. Ve şu anda  ikimizle de.Sana bir mesaj ulaştırmamı ister misin? Çünkü o şu anda bizi dinliyor.İkimizi de.İkimizle de konuşuyor,aynı anda.Mucize gibi,değil mi? Öylesine coşkuyla kahkaha atıyorum ki ben şu anda;duymaman imkansız.Belki şimdi değil,belki de şimdi.İnanmayacak ne var ki sonuçta? Bak üçümüzüz işte,şu anda bile ve bak Tanrı söz veriyor bize...

2 yorum:

  1. kurbi de gördüm yorumunu...
    O kadar da kendi kendine konuşmuyor muşsun demek ki..
    :)

    YanıtlaSil
  2. ben de yorumunu şimdi gördüm kusura bakma aslında hiçbir zaman kendi başımıza değiliz ki :D

    YanıtlaSil